nový VW PASSAT  2,0 TDI PDE 140PS/103kW

   

2,0 TDI PDE PPJ
Najsilnejším vznetovým agregátom je zatiaľ dvojliter s piezoelektrickými vstrekovačmi systému čerpadlo-dýza, ktoré majú pod kapotou Passatu premiéru. Motor vyvinie 125 kW pri 4 200 ot.min-1 a 350 Nm pri 1 800 - 2 500 ot.min-1. Za pomoci piezoelektrických vstrekovačov, bezúdržbového filtra pevných častíc a dvoch vyvažovacích hriadeľov, ktoré znižujú vibrácie druhého rádu až o 80 %, je tento motor najkultivovanejším a najekologickejším spomedzi troch vznetových agregátov. Technicky vychádza z predošlého motora, hlavným rozdielom sú práve piezoelektrické vstrekovače PPJ (Piezo Pump-Jet) od spoločnosti Siemens.

Zmeraný výkon pred úpravou 147PS/352Nm

Nameraný výkon po úprave:

Porovnanie parametrov.

 

Testy zrýchlenia: 4.rýchlostný stupeň, 2 osoby:

zrýchlenie

séria

zrýchlenie v m/sek2

zo 80-120km/h

8,6sek

1,29m/sek2

zrýchlenie

nový program

zrýchlenie v m/sek2

zo 80-120km/h

7,2sek

1,58m/sek2

 Aj keď mal passat dobré parametre, jeho parametre sa po naprogramovaní výrazne zlepšili.

Nasleduje kontrola parametrov a diagnostika počítačom.