CHEVROLET CAPTIVA 2,0 VCDI 110kW 

                                            

Výsledky testov  pred a po úprave

séria

úprava

zvýšenie

výkon

               

112kW/152PS  

129kW/176PS   

+17kW/23PS    

krútiaci moment 

 

324Nm

392Nm

+68Nm

zrýchlenie zo 60-100km/h

 

6,8sek

5,8sek

-1sek

 programovanie cez diagnostický konektor, diagnostika, testy, čas úpravy  2,5 hodiny

Vozidlo výrazne lepšie akceleruje vďaka  vyššiemu krútiacemu momentu.

 Pri šetrnej jazde sa spotreba znížila, pri pružnej jazde s častým predbiehaním zostala rovnaká.


  CHEVROLET CAPTIVA 2,0 VCDI 110kW automat 

   

Motor: štvorvalcový radový turbodúchadlom prepĺňaný vznetový motor, vodou chladený, uložený vpredu priečne, zdvihový objem valcov 1991 cm3, maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min., maximálny krútiaci moment 320 Nm pri 2000 ot./min.
Kombinovaná spotreba: 8,6 l/100 km
Prevodovka: päťstupňová automatická prevodovka s hydrodynamickým meničom krútiaceho momentu

Vozidlo bolo merane rýchlostnou skúškou, zrýchlenie z 0 na 120km/h.

Zmeraný výkon pri rýchlostnej skúške 110kW, po naprogramovaní a teste zmeraný výkon 129kW

Výsledky testov  pred a po úprave

séria

úprava

zvýšenie

výkon

               

110kW/149PS  

129kW/176PS   

+19kW/26PS    

zrýchlenie z 0-100km/h

 

13,59sek

11,79sek

-1,8sek

zrýchlenie z 0-120km/h

 

19,79sek

17sek

-2,79sek

 programovanie cez diagnostický konektor, diagnostika, testy, čas úpravy  2, hodiny

Kontrola tlaku turbíny vykázala hodnoty v norme. 

Na vozidle sa úpravou znížila spotreba o 1liter  a to aj pri zvýšení priemernej cestovnej  rýchlosti.