TOYOTA HILUX  2,5 l D4-D  75kW 

        

Toyota vie, že Hilux sa používa v náročných podmienkach. Preto má vysoko pevný rám a každý detail karosérie aj plošiny je maximálne odolný

motor 2,5 D-4D
zdvihový objem valcov [cm3] 2494
výkon [kW/k] pri ot/min 75/3600
krútiaci moment [Nm] 200/1400-3400
zrýchlenie 0-100 km/h [s] 16,8
maximálna rýchlosť [km/h] 150

 

  

 

Boli testované dve vozidla.

Pri teste vozidlo vykazovalo štandardné parametre, krútiaci moment bol o niečo vyšší ako udávaný výrobcom.

 

Riadiaca jednotka u tohto vozidla je pevne naprogramovaná, parametre v nej nie je možné meniť.

Preto sa pre zvýšenie výkonu použila externá jednotka určená presne na toto vozidlo.

 

Po montáži externej jednotky TOYOTA a diagnostike boli namerané nasledovné parametre.

 

Výkon sa zvýšil zo 74kW na 94kW a krútiaci moment z 232Nm na 259Nm.

Zrýchlenie Toyoty Hilux 3.rýchlostný stupeň:

zrýchlenie

séria

zrýchlenie v m/sek2

zo 60-100km/h

14,39sek

0,75m/sek2

  s externou jednotkou:

zrýchlenie

externá jednotka Toyota 

zrýchlenie v m/sek2

zo 60-100km/h

10,6sek

1,04m/sek2

 

Druhá Toyota Hilux mala podobné parametre.

 

 

U druhej Toyoty Hilux sa výkon zvýšil na 91kW a krútiaci moment na 272Nm.

 

Zrýchlenie druhej Toyoty Hilux 3.rýchlostný stupeň:

zrýchlenie

séria

zrýchlenie v m/sek2

zo 60-100km/h

13sek

0,85m/sek2

  s externou jednotkou:

zrýchlenie

externá jednotka Toyota 

zrýchlenie v m/sek2

zo 60-100km/h

10,6sek

1,04m/sek2

Obe vozidla sa už parametrami blížia modelu s motorom 3,0l D4-D.